VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Måndag igen

Kategori: Jag o min vardag

Mhm..då var det måndag och en ny vecka igen. Får väl se vad den kommer att ge, är ju som sagt sjukskriven.

Tänkte ta o berätta om lördagen lite faktiskt, eftersom jag inte bloggat på några dagar nu.

Så...
I lördags var det ju supercupen och matchen mellan MFF & HIF. Tittar aldrig på fotboll, men håller såklart på MFF. Matchen hann inte mer än börja o det blev 1-0 till HIF och då drog jag fram vinet för spänningen blev olidlig. Hade sms och msn kontakt med några vänner, dock håller inte alla på samma som mig.
Matchen sluta ju med vinst till HIF, bara rena rama turen för dom, MFF är fortfarande Svenska mästare,

I alla fall så bakade jag pizza under tiden matchen var och gjorde den på en sån där "plåt" jag köpte på Netto för ett par veckor sen, blev riktigt bra.



Sen vid 19.30 kom en killkompis och drack l med mig, tyvärr så är han en HIF:are..*s*..men de funka ändå fast att han var glad över vinsten. Jag sörjer ju inte så eller nåt. Vet ju ändå att MFF är bäst.

Oxå kom en granne ett par timmar och pratade lite.

Sen även en tjejkompis, där jag gick ut och mötte upp henne för att knyta på henne en sjal runt huvudet för att lura i killkompisen att hon hade konverterat till islam.
Oj vad mycke frågor hon fick av honom, och jag kunde knappt hålla skrattet borta så till sist fick vi avslöja att vi skojat lite med honom.
Han påstod då att han inte trott på de riktigt..haha..ja att han inte ville tro på det lixom.
Tog kort på tjejen, men tyvärr ville hon inte att den bilden skulle publiceras.

En sjukt galen kväll var det och lite till, men den biten håller jag för mig själv och lämnar över det till era fantasier...haha!!!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: