VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Mätt & Belåten

Kategori: Jag o min vardag

Då var man här igen, inte mycke som hänt sen sist för några timmar sedan. Inte fått gjort nåt ju. Jo midda, ugnsbakad lax, ugnsbakade morötter och min egen mos..gott var de och nu är jag soffmätt..*s*




Om man tittar på min portion här och jämför med kvällens "Halv åtta hos mig", så var det inte mycke dom fick att äta där. Jag hade då rakt inte blivit mätt hos honom de var hos, även om de var en 3 rätters midda.

Skulle ju börjat städa innan sa jag.....men de har jag totalt glömt eller nåt...haha..får väl ta tag i det om en stund, hoppas jag. Annars får de väl bli till helgen. De springer ju inte ifrån mig precis..*fniss*.


Måste oxå berätta....
Vilka 2 fina vänner jag har på avstånd alltså, så fint dom skrev om mig på facebook, det värmde verkligen.... Tack Rosis & Åsa


Kommentarer


Kommentera inlägget här: