VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Oroväckande samtal

Kategori: Jag o min vardag

Vaknade vid halv 10 idag, och hade då bara sovit i typ 4 timmar. Gick absolut inte att somna inatt så jag körde lite skräckfilm och Supernatural.

Kort efter att jag vaknat fick jag ett samtal från en vän som var rätt oroväckande, men det går i alla fall åt rätt håll för att inte behöva oroa sig mer idag. Men dagens tankar går till den vännen ändå såklart.

Solen har kommit fram och det ser ut och bli en riktigt fin vårdag, dock inte så varmt. Men så är ju mars månad.

Förresten...vid midnatt inatt så snöade det, dock inget jätte märkbart så det la sig ju inte. Lite synd för jag hade gärna sett en liten omgång snö till innan värmen kommer faktiskt.
Ja ja, nu kommer många att morra på mig, men det bjuder jag på..hahaha


Kommentarer


Kommentera inlägget här: