VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Oxå har vi då fredagen

Kategori: Jag o min vardag

Ja fredagen ja...den blev ju minst sagt lika galen..haha

Blev hemma från jobbet.

Fixade hem vin eftersom jag skulle på fest hos grannen.




Inte ätit alls på dagen så till slut blev det att jag beställde pizza som jag fick hem till dörren. Åt bara en liten bit, sparade resten i slicar till frysen, bara o ta fram när man blir sugen eller nåt.



Drack sen lite vin o röjde runt här hemma o tog en dusch. Hamnade hos grannen vid 20-tiden, både nytt o gammalt folk där. Särskilt en kille var väldigt störig, tuff trodde han. Var inte snäll mot djuren o bara stor i truten hela tiden, gapig o skrikig.
Så en person som oxå var på festen bestämde sig för att gå vid 22.30 så då frågade jag denna personen om den ville gå med hem till mig o fortsätta o dricka lite o sitta o snacka, för ingen av oss ville ju gå ner till krogen.
Så det blev att vi gick hem till mig.

Och här slutar jag att berätta vem det var o vad som hände..lämnar det till era fantasier..hehe


Minns gårdagen, lev idag, dröm om morgondagen!!!!!!!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: