VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Sol och tidig morgon

Kategori: Jag o min vardag

Vaknade strax innan kl:8 och kunde inte somna om, trots endast 4 timmar sömn. Men vad gör det när man är ledig/sjukskriven. Ingen tid och passa. Så skulle jag bli lite trött kan jag ju alltid ta mig en liten powernap. Trött i ögonen redan nu, men inte så jag kan sova, tyvärr...

Solen skiner och det ser ut att bli en riktigt härlig dag. Funderar på om jag ska kontakta en vän om några timmar för en promenad i skogen.
Men först är det tvätta som gäller.

Igår var jag ju då hos arbetsterapeuten och fick 2 skenor, en för natten och en för dagen. Får väl se vad dessa kommer att ge för resultat när det är dags för ett återbesök om en vecka.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: