VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Stalkerazzi & Hämnden

Kategori: Jag o min vardag

Har haft en lugn och skön kväll.

Åt en tallrik Ärtsoppa till "Glamour", köpte ju billig sådan förra veckan och blev riktigt sugen på det idag. Flera år sen sist. Fast när jag äter detta så klipper jag alltid bacon och steker och har i soppan, blir mycke godare då.

Efter detta så tog jag en dusch och bäddade ner mig i sängen och tittade på filmen "Hämnden" med Persbrandt.
Riktigt bra film även om de var ovant och se Persbrandt ha en sådan lugn roll.
En film jag verkligen kan rekommendera alla att titta på.






Just de ja...Måste ju berätta en liten sak jag skrattat åt...

Fick ett telefonsamtal innan ikväll där jag fick veta att en viss kille bor hos mig. Och nu undrar ju såklart jag var han håller hus, eftersom jag inte alls sett till honom här, kan han vara släkt med teskedsgumman kanske.
I alla fall så sms:a jag honom innan att jag skulle städa ur en garderob så han kunde ha sina kläder nånstans. Han hängde på fint på de sms:et.

Alltså att folk bara orkar och inte skaffar sig ett eget liv, istället för att hitta på felaktiga historier.
Undrar bara om man inte får ha besök av någong alls nu utan att de ska vara så att de bor hos en.

Men som alltid bjuder jag på detta till mina stalkerazzi. Och det är inte så svårt att räkna ut vem som hittat på denna historian kan jag säga.
Lägger inte ner energi på det. Var bara tvungen och berätta det här för jag skratta rätt bra när jag fick höra det.

Så med detta vill jag ha sagt att jag är sambo med min katt och INGEN annan!!!!!


Och nu sitter jag här vid datorn med färsk ananas och tänkte jobba lite på mitt hemliga projekt





Kommentarer


Kommentera inlägget här: