VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Trött & Hängig

Kategori: Jag o min vardag

Har i stort sett inte gjort nåt alls mer idag sen jag skrev sist.
Har varit helt trött, matt och hängig. Fått i mig midda och tagit en dusch typ. Tittat på tv och datat mig lite.
Håller ju på med säsong 5 av Supernatural, blir väl klar med den nu inatt. Sen blir de säsong 6.

Det där med posten och paketet. Tur jag inte cyklade iväg, upptäckte att jag läste sms:et för fort. Så det var bara ett meddelande om att ett paket lämnats in till posten, så imorgon kanske man kan hämta ut byxorna.
Ska ju ändå ner på jobbet då med läkarintyget som kom med posten idag.
Spännande och se om viss person kommer fram och säger något.

Påtal om läkarintyget så stod det att jag ska ha en skena nattetid i 2 veckor, därefter återbesök hos läkaren och har inte smärtan osv släppt då så blir de remiss till en ortoden för att undersöka närmare för att kunna avgöra om det behövs en operation.
Och att så länge smärtan, domningarna och nedsatt rörelseförmåga finns så får jag inte under några omständigheter jobba pga att det kan göra att nerverna i handleden kan bli förstörda för all framtid.
Och det vill man ju inte...
Så imorgon blir de ta kontakt med arbetsterapeuten så jag kan komma dit och prova ut en skena till min hand.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: