VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Varför är de alltid så?

Kategori: Jag o min vardag

När man väl kan vara uppe halva natten och har hundra ideér om vad man kan göra. ja då känner man helt plötsligt inte för det. Varför är det alltid så?
Och sen när man måste lägga sig i tid för att man ska upp tidigt, ja då är man alltid på G till 110%..*suck*!!
Tänkte ju städa klart här ikväll/inatt och bara ha dammsuga och torka golven kvar imorgon under förmiddan då jag ska tvätta.

Påtal om att tvätta ja, lite motbjudande att gå ner i tvättstugan pga vad som hände där i söndags.
Då när en ung kille hittades död. Känner familjen väldigt väl.
Så de kommer och bli himla ruggigt och gå dit ner. Även om det var i mangelrummet som ligger några meter från själva dörren till tvättstugan.
Ska ju dessutom gå ner om en stund och sätta på låset för jag känner verkligen inte för att gå upp kl:07.00 imorgon. Sätter ju alltid på låset natten innan.
Synd jag inte vet någon vaken som kan göra mig sällskap dit ner. Ryser redan nu av bara tanken.
Inte ens en skräckfilm skrämmer mig, men detta är riktigt obehagligt...

Sov gott och hörs imorgon

Kommentarer


Kommentera inlägget här: