VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Onsdag

Kategori: Jag o min vardag

Molnigt och blåser rätt rejält idag. Men det gör inte så mycke för det blir inte att gå ut för mig idag.
Måste försöka fortsätta att få ordning här efter fönsterbytena.
Bara vardagsrummet tog ju 2 timmar igår.
Hela lägenheten måste torkas av, allt dammas, byta gardiner och sånt där.
Men det är det värt för att äntligen ha fått nya fönster och slippa att det drar, lär man ju märka till vintern och få varmare inomhus.

Tar gårdagen här med, eller rättare sagt MFF vs HIF.
Tyckte de var mycke fult gjort av den där killen som förstörde så lagen inte fick spela.
Men kommer ändå alltid att hålla på MFF, inte spelarnas fel.
Många som hatar Malmö nu på facebook skriver dom bland annat, men de är ju inte lagets fel lixom.
Bara att de finns patetiska människor som inte förstår att våld och liknande är fel.
Han gjorde ju faktiskt så att HIF "vann" trots att det inte blev spelat om vem som vann.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: