VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Skruvat & kockat

Kategori: Jag o min vardag

Är i full gång med städandet ju. Men tog en paus med en tidig midda.
Blev sugen på lax, så det blev en stekt filé med en ny pasta som heter Strozzapreti, min egen champinjonsås och stekt röd o vit paprika med lök o såklart tomat o gurka.

Ja jag vet de här med champinjonsås, jag har de ofta. Men jag är tokig i de o de funka perfekt till lax med, aldrig provat de innan ju.



Den svarta tallriken var lite av de jag köpte i fredags på Ikea, mattallrikar o uppläggninsfat o litet stekjärn o en sil bland annat



Har även idag skruvat ihopa den sista byrån som fick sin plats i köket. Köpte ju 2 st, och den andra har jag i sovrummet.



Ska byta kruka till blomman känner jag. Kanske Ica har nån fin liten i färgen svart


Kommentarer


Kommentera inlägget här: