VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Snart juni

Kategori: Jag o min vardag

Då var det snart dags för ny månad igen. Kan ju säga att det börjar bli riktigt trist och gå arbetslös. Har dock inte svårt att sysselsätta mig och få tiden att gå, men ändå...
Jodå jag söker jobb, men verkar inte vara det lättaste trots min utbildning med flera års erfarenhet inom detta.
Men, men..skam den som ger sig.

Hoppar ju in på mitt förra jobb då och då som tur är, så får man jobba lite i alla fall.
Min grej är inte att gå hemma. Vill jobba hela tiden ju. Jobbade ju massa övertid när jag var anställd där och hade inte mycke fritid, men de är så jag trivs.

Måndag idag och ska till mamma och färga hennes hår, sen tror jag att jag ska ta min kamera och gå ut och gå en runda i skogen. Härligt väder idag ju. Äntligen lite sol efter flera dagars regn.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: