VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

.......07.00.......

Kategori: Jag o min vardag

Klockslaget då jag vaknade, hade satt klockan på halv 8 ju. Riktigt skönt och vakna innan för då känner man sig så mycke piggare, även om jag bara sovit ca 4 timmar.
Men trots det så har jag precis varit iväg på gymmet i 2 timmar. Underbart skönt. Bara 1 person när jag kom dit men sen kom det några till efter hand och en av dessa var en kärring/tant som tog upp en station genom att hon satt kvar när en annan kom och prata med henne och detta skedde i säkert 10 min. Att dom inte fattar att dom stoppar andra från att köra sina program. jag menar..hade ju varit skillnad om jag fått vänta för att hon satt där och tränade.
Ska försöka komma dit tidigare imorgon så jag slipper henne...haha.







Nu dags för frukost och en dusch. Sen är det tvättedag för mig oxå och en del ärende.
Hörs senare....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: