VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

1 november

Kategori: Jag o min vardag

Ännu en ny månad har startat. Jäklar vad tiden går undan alltså. 54 dagar till ljulafton och ca 4 veckor tills man kan börja julpynta, vilket jag tycker är så hääärligt.

Inte varit en bra natt, kunde icke somna inatt, blev runt 5-tiden i morse, men kom ändå upp vid halv 11. Gillar inte detta alls. Vill somna i tid och komma upp runt 8-9, känns som man får mer gjort då lixom. Skulle ju tränat tidigt i morse var min plan. Men nu får jag hoppas på imorgon. För idag är det en god gärning ang katten som gäller. Så håll tummarna för mig att jag hittar henne innan kl:18 då det är dags att köra och lämna henne så hon får tak över huvudet och massa mat och gos.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: