VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

6 timmar senare

Kategori: Jag o min vardag

Har hunnit med riktigt mycke. Sökt några jobb, snålt på marknaden fortfarande. Ska ta och leta upp intressanta företag och skicka ansökningar till oxå, man vet ju aldrig, ibland kan de nappa fast de inte söker folk. Kan ju inte få mer än ett nej. Oxå har jag städat och torkat av allt i köket, tog säkert 3 timmar. Skönt när julastädningen delas upp, för annars hade jag fått köra en vecka i ett sträck känner jag. Vill ha allt klart till 1:a advent för då ska jag julpynta, ja såklart dagen innan. Vilket tar en hel dag med tanke på hur mycke julsaker jag har.

Oxå har jag såklart ätit midda, tur jag hade kvar från igår som bara var att värma.

Nu ska jag ta mig ett glas julmust och nån frukt och lägga mig i sängen med Smulan och titta på "Halv åtta hos mig"...


Hittade vinterjackan jag velat ha i 2 månader på en annan sida på nätet idag för endast 1031 kr. Typiskt nu när jag köpt en. Stnd jag hann göra det annars hade jag sparar 1000kr ju.
Ja ja, jag är i alla fall jättenöjd med den jag köpt, lite synd bara att den inte hade någon hätta, men det finns ju många olika sorters mössor. Har 2 st och ska inhandla någon ny tänkte jag.

Kanske ni läsare vet någon bra sida där det finns mycke mössor att välja på?????
Tacksam för alla tips






Kommentarer


Kommentera inlägget här: