VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Billigt & Gott

Kategori: Dagens midda

Lite mat i magen har jag nu fått. Rensar frysen lite på färdiga middagar. Hittade en köttgryta, så den fick det bli. Och till de kokte jag ris och brysselkål..mumselimums var det såklart.


Påtal om rensar frysen. Japp ett måste för imorgon ska där in 800g räkor för endast 59kr som finns på netto, plus 2 bordskycklingar som är så gott. Bara att krydda själv och sen sköter den sig själv i ugnen. Var nåt mer som var billigt där imorgon som är ett måste, margarin minns jag. Ja ja, jag har skrivit en sån där handlelapp så jag inte missa nåt. Hmm..och jag som inte skulle handla så mycke mer eftersom jag har middagar i min lilla frys fram till den siste januari nästa år. Men kyckling är ju en favorit i alla dess sorter och på alla sätt och vis, så det är ju ett måste.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: