VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Bra start på morgonen

Kategori: Jag o min vardag

2 timmars träning avklarat. En riktigt bra start på morgonen. Man blir så pigg och full av energi resten av dagen. Pratade med min PT om att träna mer än 3 dagar per vecka och det tyckte han jag gjorde rätt i. Så kommer nu att köra t ex. måndag, onsdag, torsdag och lördag. I alla fall så de blir 2 dagar i rad nån gång, men inte 3 för en dags vila behövs. Vill göra extra träning i och med mitt knä och hoppas på att det snart blir så friskt det kan bli. Peppar, peppar så har inget hänt med menisken så här långt. Vill verkligen inte bli opererad.

Bjuder på lite bilder från gymmet.








Var även en runda hos mamma efter gymmet för hon ska åka iväg till mormor i Trelleborg. Ja min mormor men hennes mamma ju..hihi!!

Var sugen på frallor, men vår gårdsbutik i mitt hus hade bara gårdagens och det vill jag ju inte ha. Kl:11 skulle de komma nya bullar, men nä..orkar inte vänta så länge, hungrig nu ju. Tur jag har bröd i frysen. Så nu blir det frukost och en dusch.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: