VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Flitens lampa lyser skarpt

Kategori: Jag o min vardag

Oj vad jag är igång och städar, håller på med sovrummet för fullt. Försökt putta runt min stora säng för att komma till under den. Har ju backar med dagböcker sedan 1 januari 1980. De vågar man lixom inte förvara i en källare eller på en vind. Tar lite plats under sängen och bökigt och städa där, men det är det värt. Varmt och svettigt, men smällar man får ta. 24 grader i sovrummet nu. ja minns ni, för några månader sedan hade jag ju bara 13 grader där. men sen fönsterkillen var och tätade igen så blev det varmt, för varmt vill jag påstå. Men klagar inte ändå. För nu kan jag äntligen slippa strumpor inomhus, jag gillar ju inte strumpor alls. Vintern är dum på de viset, att man måste ha. Men annars är ju vintern min årstid så jag står ut med dessa strumpor.

Haha, oj vad jag kom in på massa annat mitt i städningen. men de ena ger de andra ju.

Har äntligen lyckats få upp min taklampa i sovrummet oxå, köpte ju en kontakt och skurit o haft mig för att få in den i sockerbiten. Var lite kludd med att hänga upp den eftersom jag är kort i rocken även på en stol. 157 cm är inte mycke när man ska nå upp till taket. Men envis som synden är jag de, så jag fixade det.

Idag är det tänkt att jag ska städa i massor. och det ska jag minsann oxå.
men nu blir det en paus med min serie på tv "Pretty Little Liars", faktiskt en bra serie. men vem mördade egentligen Allison?!?!

Får 12 liter vin oxå ikväll, billigt. och jag som tänkt ha vita helger året ut. Ja ja, bra och ha hemma i framtiden, det blir ju inte gammalt och håller sig länge så.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: