VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Go'morron lördag

Kategori: Dagens midda

Nja inte riktigt, har faktiskt varit vaken i ca 2 timmar. Men legat o myst i sängen med lilla Smulan o spelat wordfeud.

Igår så bädda jag ner mig i sängen vid 17-tiden för jag mådde inte alls bra, frossa, nös mest hela tiden o mådde allmänt kasst. Låg till o med fullt påklädd under täcket trots 24 grader i sovrummet. Så frisk kan jag ju inte ha varit. Jag som så gott som aldrig fryser oavsett årstid.
Men idag mår jag helt okej faktiskt. Fattar inte vad det var igår, var helt bergis på att jag höll på att bli förkyld.

Gjorde i alla fall god mat igår till Idol som jag hade bestämt. Kycklingklubba, hemmagjorda pommes, tzatziki och sallad, med Nogger glass till efterrätt..mums var det.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: