VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Hembakat vs Soduko

Kategori: Jag o min vardag

Varit på Ica en runda och pantat 6 kassar pet flaskor, 102 kr blev det. Dumt och kasta flaskor ju. Gör jag aldrig.
Handlade lite smått och gott. Oxå mina 2 tidningar som är de enda jag köper. Hembakat som kommer 6 ggr/år och Soduko som kommer ut varje månad, 2 tidningar som är ett måste.



Oxå mötte jag lite vänner och prata lite, bl a ett par som fick en liten pojke för en månad sedan, så söt han var. Lik både mamma och pappa, annars brukar man ju bara se en förälder i dom när dom är så små. Och sen skiftar de med åren. Men inte här inte.


Nähä nu ska jag ta och röja här hemma med disk och plocka undan, får väl ta fram dammsugaren oxå känns det som.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: