VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Hur kan man göra så här mot sitt barn

Kategori: Dagens midda

Eftersom jag bor ensam och oftast äter middag ensam så blir det att jag gör detta i soffan med TV på. Idag valde jag "Dr Phil" på sjuan. Vilket inte var så smart, för halvvägs in i min portion så handlar programmet om feta barn, riktigt stora barn. En 7 åring på 57 kg, en 4 åring på 70 kg. Mammorna gav dem all sorts mat för att slippa höra deras skrikande att de ville ha mer mat.
Förstår inte hur man som förälder kan låta sitt barn stoppa i sig så mycke. Ett exempel var den ena pojken som på en dag åt paj, 2 portioner nuggets, 1-2 påsar chips, kex och kakor, 7 burkar läsk..säkert glömt nåt, men bara detta är ju på tok för mycke och mycke onyttigt.
Så med andra ord så tappade jag aptiten på min midda och den portion jag tillagat, stängde tv och fortsatte att försöka äta och det gick bättre. Men lämnade kvar lite potatis.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: