VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Igen och igen och igen

Kategori: Jag o min vardag

Sagt de många gånger men gör det igen. Nu är det minsann fredag igen och jag fattar absolut inte var dagarna tar vägen, dom bara flyger iväg i 190 typ. Det positiva med det är att det snart är jul och kanske snö är på igång inom kort, hoppas. Det negativa är att jag inte hinner med allt jag vill/ska göra. Och ändå går jag arbetslös, jodå man har mycke mer och göra då än man trodde. Så nu när jag tänker på min tid med 2-skift med massa övertid varje vecka så undrar jag hur jag hann med allt jag gjorde då, men det är just de som är kruxet, jag hann verkligen med allt jag skulle.

Så alltså, fredag idag... Och den ska jag tillbringa med med god mat och Idol ikväll. Ingen fest och utgång för mig denna helgen heller. Känner verkligen inte för det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: