VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Känns som det är dags imorgon

Kategori: Jag o min vardag

Känns som vintern är på ingående nu. I alla fall att det börjat bli kallare. Så kanske dax och köpa mig en vinterjacka. Vill inte ha den från förra året, vill ju ha en med hätta/luva. Hittade en på nätet men där är massa strul när man fyller i och ska betala med VISA-kortet så jag hoppar nog över det där. Planen är att åka in till Kristianstad imorgon och se om jag kan hitta något liknande den jag egentligen vill ha. Kan ju altid hoppas. Den jag vill ha ser ju ut så här...








Kanske någon som läser min blogg och bor i just Kristianstad eller varit där som vet en affär med en liknande jacka. Tacksam för tips i så fall..


Nu ska jag ta mig en dusch och sen fixa vidare här hemma fram tills 22-tiden då det är lite på tv som jag vill se.







Kommentarer


Kommentera inlägget här: