VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Men va faen är detta då

Kategori: Tankarna flödar

Antingen läser ni detta inlägg med totalt obetydlig info eller hoppar ni över det...hahaa





Nåja, tror ni läser för att ni blev nyfikna..haha.

Har haft ont i magen sen jag vaknade och inte fattat varför tills nu för en liten stund sedan. Upptäckte då att jag fått min mens...."hallååå vem har sagt att du får komma idag".. Är ju lixom bara 17 dagar sen sist, alltså skulle du inte besöka mig förrän nästa helg..hmm..skumt detta här. Men fy faen vilken mensvärk jag har denna gången alltså. Blir att bädda ner sig i sängen hela kvällen och kolla "Vampieres Diaries" som har säsongspremiär idag, oxå såklart "Idol" där mina favoriter är kvar. Fast tror Amanda F vinner, sagt det från början, men kan ha fel. Sen efter det så får de bli film maraton tills jag somnar.
Såklart ska jag göra god midda oxå; grillad kycklingklubba, med hemmagjorda friterad pommes, sallad och tzatziki.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: