VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Mitten av veckan

Kategori: Jag o min vardag

Vaknade kl: 06.03 idag, sovit kanske 4 timmar sammanlagt, vaknade ju vid 3-tiden oxå. Glad att jag lyckades somna tidigare än vanligt (läs 5 på mogonen). Men hade ju planerat att svoa till runt halv 8, men sån tur hade jag inte. Istället får jag nu hoppas på att jag kan lyckas vända rätt dygnet. Vill somna runt 2-3 på natten och upp vid 8-halv 9. Mer lagom som arbetslös känner jag.

Om ett par timmar bär det iväg på shopping i Tyringe, "förmedlingscentralen" där om ni känner till den. Där finns allt utom mat. Så blir nog en hel del jag kommer att plocka på mig som alltid när jag är där. Vet ju lite som jag ska ha, men man hittar alltid massa annat oxå, sånt där som är så bra och ha lixom.






Så nu ska jag göra lite nytta här hemma i väntan på att vi ska köra om ca 2 timmar


Kommentarer


Kommentera inlägget här: