VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Mörkt och kväll

Kategori: Dagens midda

Gillar faktiskt att kvällarna blir mörka så tidigt. Riktigt mysigt, blir på massa pysselhumör då ju.
Man tänder ljus lite här och var och tar en dusch, hoppar i en mysig pyjamas och gör lite av varje här och var i hemmet blandat med tv och dator.
Kan inte bli bättre.
Och ibland så har man nån vän på besök och äter nåt gott och pratar i flera timmar. Finns så mycke mysigt i höst och vinter mörker.
Håller ni inte med???


Har fått i mig dagens midda oxå, blev marinerade grillade kycklingben och en sallad på isbergssallad, tomat, gurka, majs och rödlök.
Glömde tyvärr ta kort på detta...(arg på mig själv).
Så ni får nöja er med en google bild på vad för kycklingben jag åt. Dock äter jag inte skinnet, rena skräcken för mig sen 1997 då jag bruka äta det och fick gallstensanfall varje gång
som höll i sig i allt mellan 6-12 timmar.
Blev opererad det året för ultraljudet visade massvis med stenar.
Gjorde skitont vid varje anfall, går inte och beskriva med ord alltså.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: