VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Mycke massa gott

Kategori: Jag o min vardag

Varit på Netto plus Ica en runda och fått hem massa gott. 2 kg bordskyckling för 45 kr, 800 gram skalade räkor för 59 kr så nu kan jag göra många räkmackor på lördagar, mums. Oxå blev det ju en del apelsiner, äpplen och clementiner, plus billigt sköljmedel som luktar sååå supergott.
Ja, vad köpte jag mer..hmm...jo 4 stduschcreme för 20kr Palmolive 500 ml.

Oxå en söt liten julstjärna, ett måste när det är jul.




Var inom biblioteket oxå och fick med mig 2 böcker hem, hopppas dom är riktigt bra, för är sugen på att läsa med massa spänning, Dean Koontz brukar ju lyckas med sådant.

Kurr, kurr i magen. Kanske borde ätit.
Bara fått i mig en macka idag och ändå varit uppe sen kl: 07.00.
Men först ner och byta i maskinen i tvättstugan




Kommentarer


Kommentera inlägget här: