VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Nu är det nog över

Kategori: Jag o min vardag

Ursäkta att jag inte bloggat på ett tag...men.....

Har legat pall i nästan 2 dygn nu och börjar känna mig bättre nu ikväll. Mått illa, haft frossa och helt matt i kroppen, trodde först jag åkt på nån magsjuka, men det verkade de inte vara. Så frågan är vad jag haft en släng av. Börjar känna mig bättre nu, så hoppas detta är på väg bort nu.
Inte läge och träna imorgon så jag väntar till torsdag. Imorgon blir det iväg på äventyr istället, ska shoppa loss om jag hittar massa jag vill ha.
Förmedlingscentralen har ju allt sånt där "bra och ha"!!

Nu blir det en dusch och tv resten av kvällen så jag är pigg tills vi ska åka imorgon...


Kommentarer


Kommentera inlägget här: