VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

På G, på G, på G

Kategori: Tankarna flödar

På G var det ja. Och detta innebär att jag äntligen har börjat röja här hemma, ni vet den där julstädningen jag tjatat om ett tag...haha..en del som kommit i vägen. Men provar idag i alla fall och gjort lite, mår som sagt inte bra alls. Men när jag är sjuk så orkar jag inte ligga och ligga. Då får någon komma och binda fast mig i sängen..haha. Någon frivillig? Nä, skoja bara!! Jag vet nog mina gränser..usch, där ljög jag. Jag kör på till jag stupar tyvärr när jag är sjuk, skadad osv.
Finns ju faktiskt de som har de värre än mig. Mitt i det negativa så måste man tänka positivt. Och det gör jag alltid. Folk som känner mig brukar säga att de inte förstår hur jag kan vara så positiv till allt och att inget stoppar mig.

Nähä, nu ska jag ut i köket och fixa lite midda, blir kyckling idag med men med massa grönsaker, inte så sugen på midda idag så då passar det bra med sånt plock där man kanske kan få massa nyttigheter till energi och tillfrisknande. Är ju riktigt massa trött med, och det är ju något jag aldrig/sällan är. Jag med mina 4-5 sovtimmar per dygn.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: