VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Party eller .......????

Kategori: Tankarna flödar

Pratat i telefon med Linda i nästan en timme, blev en del snacka där ja..haha. Det är ju fest hos Jimmy med massa folk ikväll och dom vill jag ska komma. Men fan, vet inte. Har värsta beslutsångesten. Har ju varit så skönt att vara hemma 2 helger nu, så vad gör en till lixom. Eller kanske jag är förtjänt av att ut och partaja, är ju dessutom ett nytt ställe som har grandopening. Visserligen lite utanför centrum. Men tar kanske 20 min att gå dit eller nä en kvart kanske. Fast går alla samtidigt så kan de kanske bli långsmat pga massa snack och kissepauser. Jodå sånt gör vi trots vi vet att det kan kosta oss 800 kr, men i en liten by är de nog inte så stor risk att åka dit. Jag kan ju kissa typ var 10e meter när jag druckit, hopplös jag är..haha.

Har nu satt 2 liter vin på kylning, fall i fall lixom. Får ju inte vara dum. Att stå där ikväll och se att allt vin är varmt, usch vilken hemsk tanke. Nä vinet ska vara kallt, godast då ju.






Näh minsann, ta mig i kragen och bege mig till Ica kanske, inte för att det är så viktigt det jag ska ha. Men så slipper man tänka på det i helgen. Ja ja, får se hur jag gör




Kommentarer


Kommentera inlägget här: