VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Fredag och helg

Kategori: Jag o min vardag

Nu har nog vintern börjat visa sig i alla fall. Det var 2 minusgrader i morse. Hmm och jag som inte fått tag i min vinterjacka än. Får kanske ta och beställa den idag så den förhoppningsvis kommer nästa vecka. Man vet ju aldrig när det blir minusgrader på dagen. Fast än så länge klarar jag mig med min andra vår- och höstjacka.
Fast solen skiner nu och himlen är molnfri..härligt!

Ischiasen hänger med och gör ont även idag, tyvärr. Är bjuden på fest ikväll med utgång, men får se hur det blir med det. Kanske stannar hemma, dumt och utmana ödet med det onda.

Ser att många av mina vänner på facebook skriver om vilka problem dom har med folk som lägger sig i deras liv, varför kan inte bara människor låta var och en vara som dom är och göra som dom vill. Det gör jag, skulle aldrig någonsin lägga mig i mina vänners liv. Kommer de med sina problem så lyssnar jag och ger råd och tips om dom vill detta. Annars kan de hjälpa och bara lyssna.






Kommentarer


Kommentera inlägget här: