VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Gott och mysigt

Kategori: Jag o min vardag

Slappat i sängen i flera timmar, kollade Idol reprisen eftersom jag missade gårdagens sändning.
Tyckte det var helt rätt person som åkte ut. Har ännu inte bestämt mig för vem jag tror vinner. Sjukt duktiga allihopa. Fast förra året sa jag Jay direkt när man fick veta att han kommit med.

Gjorde såklart midda oxå tidigare ikväll; Stekt skinksnitzel med råstekt potatis, sallad och vitlöksdressing (egen).






Precis sett filmen "Maria Vern, pojke försvunnen", faktiskt en rätt bra film för att vara svensk. Jag är ju inget fan av svenska filmer precis.





Med mig i sängen hade jag såklart Smulan, kolla så söt hon är, och kolla in den sköna stilen...




Nu blir det en dusch och sen bädda ner sig med mer film/serie








Kommentarer

  • emma g säger:

    maria wern är bra ,sett alla =)

    2011-10-03 | 23:22:40

Kommentera inlägget här: