VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Hela 3,5 timmar

Kategori: Tankarna flödar

Har tillbringat kvällen i soffan och kollat tv och spelat wordfeud. Bra och göra när det är tråkig reklam..haha!! Precis fått mig en kvällsdusch oxå, gott var det. Nu sitter jag här vid datorn och funderar på om jag ska städa mer idag eller lägga mig och kolla lite dvd serier, har lite nya avsnitt av olika serier jag gillar.

Fredag imorgon och denna gången ska jag väl inte säga att jag ska vara hemma för det blir ju aldrig som jag säger..haha...fast imorgon vet jag nog verkligen att jag blir hemma. Lite mätt på krogen och folken, inte bra om man gör samma sak för tätt med samma folk. Sån är i alla fall jag.

Och bakat har jag inte fått gjort än heller, får ta det i helgen. Måste för jag vill prova nåt jag aldrig gjort ju. Hemlis, hemlis..hehe!!

Nä nu gör jag natt här, hörs imorgon






Kommentarer


Kommentera inlägget här: