VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ingen bra dag

Kategori: Jag o min vardag

Vaknat flera gånger under natten och mått konstigt, gick upp halv 9 och nu vet jag varför. Fått min mens och kan ju säga att de forsar. Så fick ringa och avboka min intervju. Kan ju inte precis sätta mig på tåget till Malmö, med 2 tågbyten och behöva springa på toa varannan halvtimme för att jag blöder igenom lixom.
Skit detta, att sånt här ska hindra mig varje månad från att gå ut den första dagen av detta. Tur att det inte håller i sig i flera dagar för då hade jag nog blivit knäpp rent ut sagt..haha.
Nåväl, kanske mindre intressant info, men skrev ju igår att jag skulle iväg på intervju och då kanske ni sen undrar vad som hände med den, och nu vet ni i alla fall.

Nu blir de en stark tablett mot värken och lite vila. Hörs senare

Kommentarer


Kommentera inlägget här: