VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Jaha så var det då dags

Kategori: Jag o min vardag

Nu vet jag varför jag har så förbannat ont i ländryggen så jag knappt kan röra mig, stå, gå och sitta. Skit är det. Men det är min ischias, inte tänkt på det, men de är väl för man lärt sig att leva med ont i ryggen i stort sett dygnet runt sen tonåren. Men detta med ischias är ju nåt som jag fick för ca 6-7 år sedan......Eftersom jag inte är frusen alls av mig så tänker jag inte på när jag blir kall och att de blivit kallare ute nu med. Så alltså är de antagligen för att jag idag endast sprungit runt i min adidas träningsjacka i 6 timmar ut och in i affärer osv. En varmare jacka hade nog varit bättre just för ryggen. Får tänka mig för lite bättre. Ja om jag kan, lätt man glömmer bort, men så länge smärtan är där så kommer man ju ihåg att klä sig varmare.
Dumma jag som inte tänker, men men..finns de som har de värre. Får helt enkelt ta en citodon så jag får sova lite inatt i alla fall och hoppas att det är bättre imorgon

Nu ska jag lägga mig i sängen och försöka kurera min ischias. Håll tummarna för mig är ni snälla




Kommentarer


Kommentera inlägget här: