VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Känner mig lite "jagad"

Kategori: Jag o min vardag

Ja inte så jag behöver använda mig av den nya lagen ang stalking. Men blir bombad på facebook chatten och med sms om att jag måste festa och hänga med ut ikväll....*pust, flämt*..haha!!
Som vanligt har jag beslutsångest, har ju sagt så länge att jag borde ha en vit helg, men sen samtidigt, varför skulle jag?! Jag menar...jag är singel och gör som jag vill. Och sitta hemma på en fredag kan jag ju göra när jag blivit pensionär och alla krämpor osv hindrar mig från att gå ut och skaka röv..haha.

Så jag får väl helt enkelt ranska mig själv dom närmaste timmarna och känna efter vad jag vill. Fast så som jag känner mig själv så bestämmer jag mig alltid i sista minuten för att klart jag ska festa..hehe.

Fast detta med de onda av ischiasen är ett faktum som gör sig till känna hela tiden. Precis diskat och försökt röja här, går mindre bra kan jag säga.
Ja ja, jag har ett antal timmar på mig att avgöra hur min kväll ska bli







Fast en sådan här på krogen är aldrig fel...Ni har gissat vad det är va? ORGASM såklart..hehe






Kommentarer


Kommentera inlägget här: