VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Kanske inte men ändå

Kategori: Jag o min vardag

Nu kommer jag till att berätta om min dag så här långt, kanske mindre viktigt men gör de ändå, för jag kan och känner för de :P

Gick upp vid midda, ja för att jag somna vid 6-tiden i morse. Tog en dusch och en sen frukost. Min lilla katt har inte velat äta av pussi burkmaten så mycke sen igår morse. Provade en ny sort i fredags, icas egen o hon åt en hel 400 grams burk på en dag, wow inte lite de. Annars brukar de vara ca 2/3 dels burk per dag av pussi, hon äter mycke torrfoder oxå ju. Men i alla fall, i och med den dåliga aptiten så gick jag ner till ica i det fina vädret och köpte flera burkar av icas egna märke. Ger henne av det när jag kommer hem och nu har hon sprungit där fram och tillbaka och ätit, så det känns bra. Får efter ca 10 år byta till de märket känns det som. Men det gör inget, allt för hennes skull ju.

Och nu har jag dammat klart överallt, äntligen... Och har nu fått dammsuga oxå, bara torka golven kvar. Blir om en stund, ska förbereda middan nu tänkte jag.
Så lite flitig har jag allt varit idag jämfört med igår.

Ja igår ja, jag fastnade i sängen med filmer, riktigt bra filmer oxå minsann...."Twelve", "metal Tornado" och "Valemont-Enrolling New Blood".
Har ni inte sett dom så gör det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: