VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Måndag igen

Kategori: Jag o min vardag

Nu rusar verkligen veckorna iväg.
Idag kom jag upp halv 9, äntligen..fast bara sovit 4,5 timmar, men de gör inget,
känner mig pigg ändå.

Har varit iväg och tränat en timme, tog det lite lugnt eftersom min ischias bråkar som bara den, har värk dygnet runt i ländryggen och benen. Sånt jag får dras med när det är kallt ute tyvärr. Ja det räcker med att graderna sjunker och ändå har vi inte minusgrader än.
Ska ringa vårdcentralen för ett besök om värktabletter som jag kan ta till när det är som värst.

Vad ska då jag göra idag? Hm, bra fråga. Söka lite jobb och ta tag i mitt lilla projekt som legat på hyllan några veckor nu, varit dåligt med inspiration med de tyvärr. men, men..sånt som händer.







Kommentarer


Kommentera inlägget här: