VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Meddelande till mina läsare

Kategori: Tankarna flödar

Är jätte tacksam för alla era tips om olika sajter de finns att besöka. Men att tipsa mig om massa smink, hudvårdsprodukter och för mycke bling bling är det inte så mycke mening med.
Jag är inte tjejen som använder sådant och aldrig gjort. Använder typ svart kajal penna en å annan gång när jag ska ut, men de är oxå allt.
Detsamma gäller klänningar, kjolar, högklackat och handväskor, det är heller inget jag använder och aldrig gjort.

Vanliga enkla ringar och armband i läder, piercingsmycken och enklare kläder är helt ok. är ju piercad, och en ring då o då o armband ser jag som nåt enkelt och inte överdrivet för mycke bling bling så att säga

Så med andra ord kan man ju säga att jag inte är direkt tjejig, mer en pojkflicka kanske. Fast såklart ändå kvinnlig och "jagar" pojkar..haha!!!









Kommentarer


Kommentera inlägget här: