VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Otrevliga nyheter

Kategori: Jag o min vardag

Mådde inte så bra igår så de blev inte mycke bloggande, kändes som jag skulle bli sjuk, känns konstigt idag med. Kanske mamma som smittat mig med förkylning. Hoppas inte.

Fick nyligen reda på att vårat "orginal" i byn som alla känner till och som är en väldigt snäll kille även om han är alkoholist. Blev knivskuren i halsen igår i praken och att läget är kritiskt, gärningsmannen ska även vara omhändertagen som tydligen ska vara ett psykfall.
Mer vet jag inte, men hoppas på att få veta mer under dagen. Hemskt detta....
Hoppas verkligen att han överlever.

Idag är det träning med instruktör som gäller kl:13. Ska bli kul, att äntligen få bli visad hur alla redskap och maskiner funkar där nere.







Kommentarer


Kommentera inlägget här: