VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Regn & Rusk

Kategori: Jag o min vardag

Vaknade lite över 7 i morse och tittar ut, regnet vräker ner och det är nästan full storm. Så vad gör då jag? JO, jag bäddar ner mig under täcket igen och gosar med Smulan. Och där somnar vi och vaknar igen vid halv 12. Fy på mig att sova så länge..haha...fast behövde nog sova ikapp lite, inte sovit så bra på över en vecka ju. Skönt när man kan och får lixom.

Idag är det riktigt trist väder så jag väljer att hålla mig inomhus, har inte så bra kläder för regnväder. Men det gör inget. Kan alltid städa och pyssla runt här i hemmet. Sånt som jag ändå alltid gillar så.

Fast lite trist ändå för mamma och jag bestämde igår att göra en smörgåstårta att ha i helgen och mumsa på. Vi gör en ihopa och delar sedan på den. Alltid så gott ju.
Ja ja, vi får handla det som fattas till den imorgon istället



Kommentarer


Kommentera inlägget här: