VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Så lite gjorde så mycke

Kategori: Jag o min vardag

Legat och vilat och kollat "Buffy" i några timmar. Blev hungrig och tog mig ut i köket och rotade runt. Lax fick det bli, så gott ju.. Oxå blev jag sugen på brysselkål och sallad, så det blev inte mer än så. Orkade inte göra mos eller liknande. Men detta var gott det med och blev faktiskt mätt på det oxå, trodde jag inte.



Fått mig en dusch oxå, känner mig kanske lite piggare av den, men dock inte mycke. Ner och köpa toapapper i våran gprdsbutik och sen inta sängen igen. Hoppas på att lite senare kunna börja min storstädning. Lite i taget i alla fall. Typ städa 20 min, vila 10 min, städa 30 min, vila en kvart osv...Ja ni fattar va..haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: