VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Sista dagen i veckan

Kategori: Jag o min vardag

Söndag igen, vilket innebär sista dagen denna vecka. Nu vecka imorgon igen, går för fort. Fast det trevliga med att tiden går fort är ju det här sommarvädret vi haft nu i över en vecka. Man undrar ju helt klart hur länge det ska hålla i sig. Blir de bara en tvrävndning rätt vad det är med att bli kallt eller kommer de smygande som det brukar. Bra fråga, och väntar med spänning på första snön. Den kom ju i oktober förra året.

Händer idag då? Ja, eftersom jag inte gjorde mycke igår så får jag väl ta tag i städning och planera min kommande träningsvecka.

Imorgon måndag ska jag få instruktioner så jag inte skadar mig under träning.
Tisdag är det dags för en anställningsintervju i Malmö.
Onsdag tvätta och sånt hela dagen.
Sen har jag inget mer planerat kommande vecka.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: