VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Skam den som ger sig

Kategori: Jag o min vardag

Till slut så vid 9-tiden gick då Smulan äntligen och la sig, så jag passade oxå på att lägga mig då och få lite sömn, somna runt 10-tiden och vaknade lite i 12 och precis när jag vaknat börjar hon skrika igen, så lite sömn gav hon mig, snäll hon är..haha.

Nu har jag varit hos mamma och vi har gjort en smörgåstårta, som vi delade på. Tog med min bit hem för garnering, men tyvärr räckte inte räkorna, så jag får fortsätta när dom har tinat.
Såklart så kommer det en bild här så fort den är klar. Ska bli riktigt gott till frukost imorgon. Eller om det blir fest för mig idag, så blir ju säkert en bit nattamat för mig.
Men som det känns nu så är jag för trött och hängig för att bara ens orka ta mig till en fest och långt mindre sitta och "hälla" i mig vitt vin.
Men kanske piggnar till efter en dusch, de brukar ju hjälpa. Ca 3 timmar tills festen börjar.






Kommentarer


Kommentera inlägget här: