VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Taxikillen ringde

Kategori: Tankarna flödar

Mobilen ringde för en stund sedan och de var Kent, ja taxi Kent som han kallas för att han kör taxi. Riktigt kul att han ringde, bara haft facebook kontakt nu i lite mer än ett år. Men träffade honom för första gången för 3 år sedan genom en gemensam vän och det är dessutom enda gången vi träffats. Men vi pratade på som om vi känt varandra hela livet, såna människor är roliga och prata med. Stela människor blir de som regel mest den ena som pratar. Ska nästan vara så man pratar i munnen på varann ju, riktigt exalterade..haha!! Med rätt person är jag ju jättebabblig, men inte så att jag gör de för babblandets skull och pratar om allt och inget, utan jag säger betydelsefulla saker hela tiden eftersom jag är så långt ifrån ytlig man kan komma, plus är rak och ärlig i alla lägen.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: