VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Vet knappt vad jag ska ta mig till

Kategori: Jag o min vardag

Har ju haft ont i min ischias i flera dagar nu, när jag vaknade vid 7 i morse hade jag inte sovit alls mycke och kunde inte somna om. Har sån fruktansvärd smärta i ländryggen och värk i hela båda mina ben, finns inte ord för hur ont de gör. Kan jämföra med värsta tortyren i en rå skräckfilm.
Har svårt och sitta, ligga och röra mig överhuvudtaget. Så har tillbringat hela dagen i sängen och gör fortfarande. Tur jag har en laptop och en mobil med 1 år fri surf. Använder dock mest mobilen för den kan jag använda hur jag än ligger ju,

Så idag blir de nog inte mer än detta inlägget tyvärr.

Ska ringa vårdcentralen imorgon så jag får en tid och lite smärtstillande. Tog min sista citodon idag. Vill inte ta tabletter varje dag, är ju sån att jag håller ut med smärta en längre tid och sen måste jag ta nåt en dag, men sen inte nästa...så kanske varannan dag under just den tiden de gör som ondast, som idag då.










Kommentarer


Kommentera inlägget här: