VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

2 timmar varenda gång

Kategori: Jag o min vardag

Precis lagt på luren (läs: tryckt på röd lur på mobilen), pratat med Marielle i nästan 2 timmar.
Vi pratar/träffas inte så ofta, men när vi väl gör det så har vi en förmåga att göra det i nästan
 2 timmar varenda gång, tur vi har comviq kompis bägge två annars hade de blivit dyrt ;) och massor har vi alltid och prata om, plus att vi kan berätta allt för varandra och att det sen verkligen stannar mellan oss, och så har det varit enda sen dag ett då vi lärde känna varandra för lite mer än 6 år sedan.
Sådant är kul och uppskattas verkligen, det man kallar riktiga och äkta vänner.
Hon har oxå kort på badet, så vi ska gå och gymma ihopa lite då och då, beror ju lite på hur hon jobbar om dagarna. Jag kan ju när som just nu när jag är arbetslös.
Kul och ha flera att kunna hitta på aktiviteter med, ger ju lite omväxling oxå, plus man peppar varandra och sånt där.




Har varit riktigt skönt och ha en lugn hemma fredag, ångrar inte alls att jag hoppade över festen och krogen. Fått lite sms om att jag var/är saknad och sånt är ju alltid roligt att få:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: