VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ännu en dag slut

Kategori: Jag o min vardag

Då var snart även denna dag slut, onsdag heter den ja. och jag ahr ju inte gjort för mycke idag..haha. Eller jo de har jag kanske. Vikt tvätt, lagat mat, diskat, städat toaletten, renbäddat sängen, lärt mig massa med min nya mobil, fick ju igång den idag utan comviqs hjälp. Börjar undra vad de gör som arbetar där när jag kan mer än dom..*suck*.


Bjuder på en bild från min balkong tidigare ikväll. Snygg himmel med rött som ju brukar betyda att det blir fint väder dagen efter. Och sen i fredags har vi verkligen ahft sommarväder här, vilket SMHI lovat hela veckan. Härligt när det snart är oktober.





Imorgon är det planerat ett träningspass med Marielle, får se om det blir på morgonen eller eftermiddagen.

Just de ja, sett Idol med såklart, tyckte de var rätt som gick vidare idag, Olle och André heter han väl om jag inte minns fel. Ibland så fattar svenska folket vem dom ska rösta på..haha.







Kommentarer


Kommentera inlägget här: