VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Befriande känsla

Kategori: Jag o min vardag

Då har man varit duktig. Tränat i 1 1/2 timme, så skönt när jag gör benövningar för det känns lixom som att det lossnar lite i knäskadan. Är riktigt glad att det inte gör mer ont av detta, då kanske det är på rätt väg och att jag gjort rätt som börjat träna min skada.

Men skulle helst av allt vilja träna vid 8-tiden på morgonen, men det där ställer ju inte sömntutan Ewelina upp på..haha. Men Frida som var med oss idag hade inga problem med tidig morgon, då borde ju vi två som blir majoritet vinna över henne, tycker ni inte de :P.. Får försöka köra nån form av övertalningsförmåga längre fram. Annars kanske jag börja köra själv vissa dagar.
Ja ja, vi får väl se hur det blir, huvudsaken är ju att man nu kommit igång med träning och tycker det är kul.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: