VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Go'morron fredag

Kategori: Jag o min vardag

Vaknade kl:8 helt pigg, hade satt klockan på 9. Men lyckades somna innan 2 inatt och har för en gångs skull sovit ca 6 timmar i ett sträck, år och dar sen jag fick göra det. Känns skönt. Och sen att komma upp till sol och en himmel utan moln är ju helt underbart.
Funderar på att snart cykla upp till Netto och handla, mamma som ligger sjuk vill ha lite varor och klart man då ställer upp. Nu får jag äntligen "betala" igen för när hon hjälpte mig när jag gick på kryckor, känns bra.

Hade även tänkt gå och träna, men har fått problem med hosta/astma sen igår kväll och ventoline vill inte riktigt ta de, så får nog ge mig på kortisonen känns det som. Så får vi se senare om jag kommer iväg då kanske. Bara jag inte blir sjuk av att ha träffat mamma, hon är ju dunderförkyld. Inget jag vill bli nu.

Just de ja, fredag... Vilket innebär att det är fest ikväll. Men helt ärligt lockar det inte alls idag, men det kan ju ändras eftersom det är ganska många timmar kvar tills den drar igång.

Tror jag ska se nu vad jag vill ha till frukost



Kommentarer


Kommentera inlägget här: