VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Go'morron fredag

Kategori: Jag o min vardag

Usch, inte alls sovit bra inatt, vaknat flera gånger. Och kallt är det ju oxå i sovrummet eftersom det drar från fönstret under listen. Hade husägarens bror här igår som fick kolla in det hela.
Han ringde sedan husägaren och nu äntligen har jag fått bekräftat att det inte ska vara så.
Frågan är bara när de ska ta tag i och komma och sätta i mer tätningsmassa för jag orkar inte ha det så här. Det drar nåt fruktansvärt på mig och man får ha täcket ända upp över näsan ju.
Och jag som i vanliga fall knappt har nåt täcke på mig, det typ bara finns där bredvid mig och över benen ungefär.

Solen skiner och några få moln på himlen, men ändå lite kyligt pga blåser lite.
Planer för idag? Ja det har jag, men bara att gå iväg och gymma vid halv 12.
Sen vet jag inte. Är bjuden på en fest, men denna helgen tror jag faktiskt att jag väljer att stanna hemma.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: